در حال انتقال به بانک ... processing...

پرسش های متداول

05 تیر 1400 | 18:01

 

ورود و ثبت‌نام:

 

1. چگونه در سایت ثبت نام کنم؟

در وب سایت شمس تجهیز روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید. می توانید با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.(در صورت ثبت نام با شماره موبایل، کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می‌شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

2. آیا برای خرید مستقیم از سایت شمس تجهیز حتماً باید در سایت عضو شوم؟

بله، برای خرید مستقیم از سایت ابتدا باید در سایت عضو شوید. ثبت نام در سایت از طریق شماره موبایل و یا ایمیل (پست الکترونیک) امکان پذیر است.

 

3. چطور می‌توانم مشخصات کاربری‌ام را ویرایش (اصلاح) کنم؟

پس از ورود به حساب کاربری خودتان در سایت شمس تجهیز، می‌توانید از طریق گزینه‌ی ویرایش اطلاعات شخصی، مشخصات مورد نظرتان را اصلاح کنید.

 

روند ثبت سفارش و خرید:

 

1. چطور در شمس تجهیز کالایی را سفارش دهم؟

ابتدا در سایت شمس تجهیز از طریق گزینه‌ی ورود (در بالای صفحه سمت راست) وارد حساب کاربری خود شوید ( اگر اولین بار است که وارد سایت می‌شوید، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید). محصول مورد نظرتان را جستجو کنید. پس از یافتن محصول مورد نظر، روی گزینه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

 

2. آیا می‌توانم بعد از سفارش محصول، مندرجات فاکتور صادر شده را تغییر دهم؟

خیر، بعد از صادر شدن فاکتور، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

 

3. آیا می‌توانم بصورت تلفنی سفارش دهم؟

 امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر می باشد. در قسمت تماس با ما، باشماره گیری میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

4. آیا می‌توانم هزینه‌ی سفارش خود را هنگام تحویل گرفتن کالا در محل بپردازم؟

بله، شما می‌توانید هزینه‌ی سفارش خود را هنگام تحویل گرفتن آن پرداخت نمایید. 

 

5. چطور سفارش خود را لغو کنم؟

شما می‌توانید از طریق پروفایل خود سفارشی را که از آن منصرف شده‌اید لغو نمایید.

 

6. از چه روش‌هایی می‌توانم هزینه‌ی سفارش‌های خود را پرداخت کنم؟

شما می‌توانید هزینه‌ی سفارش‌های خود را به دو صورت پرداخت کنید. روش اول پرداخت آنلاین است. یک روش دیگر پرداخت در محل به هنگام تحویل گرفتن کالا، از طریق کارتخوان سیار می باشد که این روش برای تمامی محصولات مقدور نیست.

 

پیگیری ارسال سفارش:

 

1. چطور می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

در سایت شمس تجهیز وارد پروفایل خود شده و روی گزینه‌ی سفارش‌های من کلیک کنید.

در این قسمت با انتخاب گزینه‌ی سفارش‌های من می‌توانید جزئیات سفارش خود را مشاهده کرده و روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش را پیگیری کنید.

 

2. چطور می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

اکسپرس: اگر شما در یکی از شهرهای حوزه‌ی تحت پشتیبانی اکسپرس شمس تجهیز هستید، سفارش شما از طریق اکسپرس شمس تجهیز تحویل شما می‌شود.

پست: در صورتیکه آدرس شما در حوزه‌ی پشتیبانی اکسپرس شمس تجهیز نیست، سفارش شما از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد.

باربری: در صورتیکه کالای سفارشی شما حجیم و سنگین باشد (مانند یخچال، فر، تاپینگ و ...) باشد، کالا بصورت پس کرایه و از طریق باربری برایتان ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه‌ی حمل این کالاها به عهده‌ی مشتری می‌باشد.

 

3. بعد از سفارش کالا چه مدت طول می‌کشد تا آن را تحویل بگیرم؟

اگر در یکی از شهرهای محدوده‌ی اکسپرس شمس تجهیز هستید، امکان انتخاب بازه‌های زمانی محتلف جهت دریافت کالا برای شما فراهم می‌باشد. در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و یا باربری طی 4 روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

 

4. چطور می‌توانم با شما تماس بگیرم؟

شما کاربر گرامی، می‌توانید جهت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و نیز در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام از طریق ایمیل و همچنین به صورت تلفنی با شمس تجهیز تماس داشته باشید. همکاران ما در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش همواره در خدمت شما خواهند بود. خواهشمند است در صورت امکان در خصوص ابهامات و پرسش‌هایتان قبل از تماس با ما قسمت پرسش‌های متداول را مشاهده فرمایید و در صورت نیافتن پاسخ خود با ما تماس بگیرید.

 

بازگرداندن کالا:

 

1. چطور کالایی را بعنوان مرجوعی برگردانم؟

شما می‌توانید از طریق گزینه درخواست مرجوعی در پروفایل خود، یا از طریق گزینه‌ی تماس با ما و بصورت تلفنی در درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید.

 

2. شرایط مرجوعی کردن یا بازگرداندن کالا چیست؟

(این قسمت بعلت گستردگی بیش از حد و همچنین با توجه به تنوع محصولات و استراتژی‌های شمس تجهیز، نیاز به کسب تکلیف از مدیران ارشد شرکت را دارد!)

 

3. روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کردن کالا چگونه است؟

پس از ثبت درخواست شما، همکاران ما بلافاصله به موضوع رسیدگی کرده و در خصوص بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم جهت بازگرداندن وجه با شما در تماس خواهند بود.  


پرسش های متداول